Ga jij na de zomer werken aan jouw toekomst?

Meld je aan!

Door Redactie 25 augustus 2022

In de maanden september en oktober biedt het A+O fonds Rijk weer gratis trainingen op locatie aan. Speciaal voor rijksmedewerkers. Hiermee werk jij na de zomer ook aan jouw toekomst. Voor de aankomende trainingen zijn er nog enkele plekken vrij.

Werken aan jouw toekomst

Meld je aan

Bekijk snel ons aanbod en meld je aan. Werken aan jouw toekomst van het A+O fonds Rijk is opgezet op initiatief van de vakbonden binnen de Rijksoverheid, waaronder FNV Overheid.

Op de hoogte blijven?

Wil je op de hoogte worden gehouden van trainingen op Werken aan jouw Toekomst? Vul dan het 'houd mij op de hoogte'-veld in op de homepage. Dan krijg je als één van de eersten bericht over nieuwe trainingen en trainingsdata.

Over A+O fonds Rijk

Het A+O fonds Rijk is er voor jou en heeft als doel: het initiëren, coördineren en stimuleren van vernieuwende activiteiten op het gebied van arbeidsmarkt-, werkgelegenheids-, en scholingsbeleid. De vakorganisaties FNV Overheid, CNV Overheid, CMHF en AC Rijksvakbonden en de werkgever Rijk werken samen in A+O fonds Rijk.