Werken aan jouw toekomst: online!

Vanuit huis of op je werk

Door Redactie 3 juni 2022

Het A+O fonds Rijk biedt jou, via Werken aan jouw toekomst, gratis trainingen aan op locatie, maar ook online! De online trainingen volg jij vanuit huis of op je werk. In een overzichtelijke en toegankelijke omgeving kies jij wat het beste bij je past.

Werken aan jouw toekomst

Van trainingen op het gebied van communicatie, digitale vaardigheden, loopbaanontwikkeling tot aan gezondheid. Een ruim aanbod waar altijd iets voor jou tussen zit. Werken aan jouw toekomst van het A+O fonds Rijk is opgezet op initiatief van de vakbonden binnen de Rijksoverheid, waaronder FNV Overheid.

Leerlijn ‘Dag van de Arbeid’

Op Werken aan jouw toekomst: online loopt momenteel de leerlijn ‘Dag van de Arbeid’. Deze leerlijn bestaat uit negen modules, waaronder een podcast over persoonlijk leiderschap en een online training in succesvol onderhandelen. Hiermee vieren we deze belangrijke dag, waarop Nederland opstaat voor goed werk en een zeker inkomen, nog een stukje langer door.

Op 5 juli staat er alweer een nieuwe leerlijn klaar waarin we samen een zomer vol persoonlijke ontwikkeling tegemoet gaan! Benieuwd uit welke modules deze leerlijn bestaat? Meld je dan aan voor het ‘Houd me op de hoogte-bestand’ op de website van Werken aan jouw toekomst of meld je direct aan voor Werken aan jouw toekomst: online.

Over A+O fonds Rijk

Het A+O fonds Rijk is er voor jou en heeft als doel: het initiĆ«ren, coƶrdineren en stimuleren van vernieuwende activiteiten op het gebied van arbeidsmarkt-, werkgelegenheids-, en scholingsbeleid. De vakorganisaties FNV Overheid, CNV Overheid, CMHF en AC Rijksvakbonden en de werkgever Rijk werken samen in A+O fonds Rijk.