Laatste kans om aanwezig te zijn bij de Summerschool 2022!

Ben jij erbij?

Door Redactie 3 juni 2022

Volgende week is het zover: de eerste Summerschooldag van het A+O fonds Rijk. De Summerschool start dit jaar op locatie in Apeldoorn, gaat door naar Groningen en eindigt in Den Haag. Daarnaast staan er twee online Summerschool-dagen op de planning! De Summerschool van het A+O fonds Rijk is gratis en speciaal voor alle rijksmedewerkers en wordt georganiseerd op initiatief van de vakbonden binnen de Rijksoverheid, waaronder FNV Overheid.

Persoonlijke groei

Meld je aan

Tijdens een Summerschooldag ga je aan de slag met jouw persoonlijke ontwikkeling, stap voor stap. En dat op een volledig verzorgde dag samen met andere rijksmedewerkers. Wil jij dit meemaken, maar heb je je nog niet aangemeld? Dan heb je geluk, want er zijn nog een paar plaatsen vrij in Forum – Groningen.

Je kunt je nog aanmelden tot en met maandag 13 juni via de button hieronder. Wacht dus niet te lang en meld je aan!

Over A+O fonds Rijk

Het A+O fonds Rijk is er voor jou en heeft als doel: het initiĆ«ren, coƶrdineren en stimuleren van vernieuwende activiteiten op het gebied van arbeidsmarkt-, werkgelegenheids-, en scholingsbeleid. De vakorganisaties FNV Overheid, CNV Overheid, CMHF en AC Rijksvakbonden en de werkgever Rijk werken samen in A+O fonds Rijk.