Geef je mening over de nieuwe cao Provincies 2021

Door Redactie 23 augustus 2021

Zoals je misschien al weet, hebben we onlangs afspraken gemaakt voor een nieuwe cao Provincies 2021. We hebben afgesproken dat de salarissen per 1 januari 2021 stijgen met € 50 bruto en per 1 juli 2021 structureel verhoogd worden met 1,2%. Daarnaast krijg je als waardering voor de getoonde flexibiliteit tijdens de coronacrisis op 1 september 2021 een eenmalige bruto uitkering van € 750 (op basis van een fulltimedienstverband.

Geef je mening over de nieuwe cao Provincies 2021

Ledenraadplegingen

Van 30 augustus tot en met 7 september organiseren we ledenraadplegingen. Vanwege de coronamaatregelen gebeurt dit digitaal. Heb je vragen over de nieuwe cao? Meld je dan aan voor één van de bijeenkomsten.

• 30 augustus

Drenthe en Friesland van 10.00 – 11.30 uur

Groningen en Overijssel van 15.00 – 16.30 uur

• 2 september

Flevoland en Gelderland van 10.00 – 11.30 uur

Zuid-Holland  en DCMR van 15.00 – 17.30 uur

• 6 september

Noord-Holland en ODNZKG 15.00 – 17.30

• 7 september

Limburg en Noord-Brabant van 10.00 – 11.30 uur

Zeeland en Utrecht en overige volgers van 15.00 – 16.30 uur

Geef je mening

Tot en met 8 september kun je jouw stem uitbrengen over het akkoord. De vakbonden leggen dit akkoord met een positief advies aan je voor. Wij hopen natuurlijk op een grote opkomst. De uitslag van de stemming wordt zo snel mogelijk bekend gemaakt.

Ga naar het stemformulier