Online aftrap Summerschool op maandag 21 juni!

Save the date

Door Redactie 3 juni 2021

Goed nieuws: er komt een Summerschool 2021 van het A+O fonds Rijk! We maken er deze editie een echt festival van met meerdere activiteiten. Helemaal coronaproof en met dezelfde sfeer als die je van ons gewend bent.

Summerschool

Bekendmaking thema

Op maandag 21 juni, het begin van de zomer, hebben we een special guest die het thema voor de Summerschool 2021 bekend maakt met een online aftrap op de Summerschool website. Wie de special guest is, houden we nog even geheim, maar binnenkort maakt hij/zij zich bekend.

Online Summerschool festival

Op vrijdag 25 juni, vrijdag 2 juli en vrijdag 9 juli organiseren we live webinar-ochtenden van 09:30 – 12:00 uur. Zet deze data alvast in je agenda, als je ze niet wilt missen!

Ook organiseren we in de zomervakantie diverse Summerschool challenges die jou uitdagen om te kijken wat je écht wilt. Want haal jij alles uit jezelf op je werk en privé? Wil jij graag zelf de koers van je loopbaan bepalen of doorgroeien? Doe dan mee! Houd hiervoor de Facebookpagina en de website in de gaten.

Summerschool festival op locatie

Aan het einde van de zomer organiseren we een speciaal evenement. Een beperkt aantal rijksambtenaren kan hierbij op locatie aanwezig zijn. Je kunt hiervoor een toegangsticket bemachtigen door mee te doen aan de live webinars of de challenges. Geen ticket gewonnen? Geen probleem! Je kan dit evenement ook online beleven via een livestream. Interessante sprekers laten zien hoe je met meer plezier de dingen kan doen die je echt leuk vindt. Onze special guest is hierbij ook weer van de partij en geeft een energiek optreden. Houd ook hiervoor de Facebookpagina en de website in de gaten.

De Summerschool wordt je aangeboden door het A+O fonds Rijk. De Summerschool is gratis en speciaal voor alle rijksambtenaren en wordt georganiseerd op initiatief van de vakbonden binnen de Rijksoverheid, waaronder FNV Overheid.

Het A+O fonds Rijk is er voor jou en heeft als doel: het initiëren, coördineren en stimuleren van vernieuwende activiteiten op het gebied van arbeidsmarkt-, werkgelegenheids-, en scholingsbeleid. De vakorganisaties FNV Overheid, CNV Overheid, CMHF en AC Rijksvakbonden en de werkgever Rijk werken samen in A+O fonds Rijk.

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.