Vakbondswerk in coronatijd

Door Redactie 16 maart 2021

Nu fysieke afstand nog steeds noodzakelijk is, bestaat de mogelijkheid om maandelijks een online bijeenkomst via MS Teams met jouw bestuurder te houden. Een aantal bedrijfsledengroepen (BLG’s) GO’s (Georganiseerd Overleg) en Fracties, doen hier al hun voordeel mee. Deze bijeenkomsten worden over het gehele jaar vooruit gepland zodat je de afspraak ruim van te voren in je agenda kunt noteren!

Agenda

Zo vergadert de fractie van Port of Rotterdam elke eerste maandag van de maand, FNV Loodswezen elke eerste dinsdagavond van de maand en de Luchtverkeersleiding elke derde dinsdagochtend van de maand. Zo houden we elkaar goed op de hoogte!

Over het algemeen zijn al je collega’s (dus ook niet-leden) welkom om de bijeenkomst bij te wonen. Toch gebeurt het een enkele keer dat gezien het thema er behoefte is om een actualiteit binnen de kadergroep te bespreken. Raadpleeg dus altijd je bestuurder voordat je iemand meeneemt. Hier vind je de contactgegevens van jouw bestuurder.