Kijk het webinar over de cao Burgerdefensie terug

Door Redactie 04 februari 2021

Eind vorig jaar zijn de cao-onderhandelingen bij Defensie vastgelopen. De werkgever en het kabinet boden niet voldoende financiële ruimte om een fatsoenlijke cao af te sluiten. Daarom heeft de FNV samen met de andere bonden op 2 februari 2021 een webinar georganiseerd om jou hierover te informeren.

Webinar bekijken

Ben je lid van de FNV, maar moest je tijdens ons het webinar werken? Of was je in de lucht of zat je op zee en was het daardoor onmogelijk om het te volgen? We hebben een opname gemaakt zodat je het webinar kunt terugkijken en tóch weet wat er allemaal speelt op cao-gebied.

Blijf op de hoogte

Houd onze communicatie over het vervolg van de cao-onderhandelingen goed in de gaten. We betrekken jou graag bij de verdere stappen die we gaan zetten. En uiteindelijk zijn het de vakbondsleden die bepalen of ze ja zeggen tegen een cao-resultaat. Maar zover zijn we nog lang niet, daar is nog wél wat voor nodig.

Ben je nog geen FNV-lid? Ook dan kun je het webinar terugkijken. Helaas niet meebepalen, dat kunnen alleen de leden. Wil je meepraten én beslissen over de cao? Vind je het toch handig om een goede belangenbehartiger te hebben bij een individueel probleem? Word dan lid van de FNV. Samen staan we sterker!