Summerschool Online 2020 komt eraan

Je kunt je nu aanmelden, gratis en speciaal voor rijksambtenaren

Door Redactie 8 september 2020

We hebben goed nieuws! Er komt een Summerschool Online van het A+O fonds Rijk. Nadat eerder is besloten dat de Summerschool op locatie vanwege het coronavirus helaas niet mogelijk is, wordt er nu een online versie georganiseerd. In het najaar, met dezelfde sfeer en ingrediënten die je van de Summerschool gewend bent. Creatief, uitdagend en nu ook weer samen verbonden!

Summerschool Online 2020 komt eraan

Zet het in je agenda

Je kunt je nu aanmelden.

Meld je aan

Op zoek naar jouw ambities

Het is goed om stil te staan bij wat je écht wilt. Want haal jij alles uit jezelf op je werk en privé? Wil jij graag zelf de koers van je loopbaan bepalen of doorgroeien? Meld je snel aan voor de Summerschool Online van het A+O fonds Rijk.

Tijdens de Summerschool Online ga je via een livestream samen met de professionals en andere deelnemers tijdens twee korte workshops aan de slag. Live vanuit een inspirerende locatie gaan we met elkaar ontdekken wat jou (nieuwe) energie geeft, waar jij je in wilt ontwikkelen of welke training jou verder kan helpen om je werk nog leuker te maken. Ook na de Summerschool! Samen verbonden voor jouw toekomst!

De Summerschool is gratis en speciaal voor alle ambtenaren van de Rijksoverheid en wordt georganiseerd op initiatief van de vakbonden binnen de Rijksoverheid, waaronder FNV Overheid.

Volg Summerschool Online 2020 op Facebook

Volg Summerschool Online 2020 op Facebook en like om niets te missen en voor een kijkje achter de schermen.

Over A+O fonds Rijk

Het A+O fonds Rijk is er voor jou en heeft als doel: het initiëren, coördineren en stimuleren van vernieuwende activiteiten op het gebied van arbeidsmarkt-, werkgelegenheids-, en scholingsbeleid. De vakorganisaties FNV Overheid, CNV Overheid, CMHF en AC Rijksvakbonden en de werkgever Rijk werken samen in A+O fonds Rijk.