Werken aan jouw toekomst: vanaf 14 mei ook online trainingen

Speciaal voor werknemers Rijksoverheid

Door Redactie 07 mei 2020

Vanaf donderdag 14 mei biedt het A+O fonds Rijk via Werken aan jouw toekomst ook online trainingen aan! Trainingen, podcasts, mini-modules en scans die jij vanuit huis of op je werk online kunt volgen. Gratis trainingen, special voor ambtenaren van de Rijksoverheid, die jou helpen bij je ontwikkeling, werk en loopbaan.

Werken aan jouw toekomst: vanaf 14 mei ook online trainingen

Ga aan de slag

Deze online leeromgeving is tot stand gekomen op initiatief van de vakbonden binnen de Rijksoverheid, waaronder FNV Overheid. De trainingen op locatie van Werken aan jouw toekomst staan, voor nu, gepland na de zomer. Maar je kunt vanaf 14 mei dus alvast online aan de slag!

Blijf op de hoogte

Wil je op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws rondom Werken aan jouw toekomst: online? Vul dan het houd mij op de hoogte-veld in op de website van Werken aan jouw toekomst.

Over A+O fonds Rijk

Het A+O fonds Rijk is er voor jou en heeft als doel: het initiƫren, coƶrdineren en stimuleren van vernieuwende activiteiten op het gebied van arbeidsmarkt-, werkgelegenheids-, en scholingsbeleid. De vakorganisaties FNV Overheid, CNV Overheid, CMHF en AC Rijksvakbonden en de werkgever Rijk werken samen in A+O fonds Rijk.