Eerste gebruikers gezocht voor zelftest 21st century skills

Bereid je voor op de toekomst

Door Redactie 12 september 2019

Het werk bij het Rijk verandert ingrijpend door technologische ontwikkelingen. Welke vaardigheden heb je in de toekomst nodig? Om je daar mee te helpen is het A+O fonds Rijk bezig met het maken van een zelftest. We zoeken nu rijksmedewerkers die de test alvast willen invullen, zodat we kunnen zien of alles werkt zoals we bedoelen. Wil jij ons hiermee helpen? Meld je nu aan.

Help de zelftest 21st century skills betrouwbaar te maken

Wil je helpen om een betrouwbare test voor jou en je collega’s te maken? Er zijn minimaal 150 rijksmedewerkers nodig die de test willen invullen. Werk jij op detacheringsbasis of via inhuur voor het Rijk? Ook dan nodigen we je van harte uit om aan de test mee te doen. Het invullen kost ongeveer een uur en je krijgt direct een persoonlijk rapport. Dat rapport geeft je een globale indruk van jouw 21st century skills. Weet je meteen of je voldoende voorbereid bent op de toekomst. Meedoen met de test kan tot en met 27 september.

Meld je aan voor de test

Over het A+O fonds

FNV Overheid werkt samen met andere vakbonden en de werkgever Rijk samen in het Arbeidsmarkt- en Opleidingsfonds van het Rijk (A+O fonds Rijk). Door vernieuwende activiteiten op het gebied van arbeidsmarkt-, werkgelegenheids-, en scholingsbeleid te stimuleren draagt het A+O fonds Rijk bij aan het verbeteren van de arbeidsmarkt binnen de Rijksoverheid.