Onderhandelingen in de Hibin gestaakt

Werkgevers laten hun waardering voor werknemers niet zien

Door Redactie 01 juli 2020

De onderhandelingen voor de Hibin CAO zijn gestaakt. De werkgevers maakten ons duidelijk dat er absoluut geen ruimte was voor een structurele loonsverhoging. Ondanks dat het in de coronatijd goed ging, zien de werkgevers de toekomst toch somber in. Jij en je collega's zijn nu de klos. Je werkgever laat zijn waardering niet zien in meer loon.

Geen beloning voor harde werken

Jij hebt sinds april 2019 geen loonsverhoging gehad. Tijdens de coronacrisis hebben jij en je collega's keihard doorgewerkt. Werkgevers waarderen dat je hard hebt gewerkt, maar laten deze waardering niet zien door een loonsverhoging. Pas in september willen de werkgevers misschien verder praten. Dat vinden wij veel te lang duren.

Hoe verder?

Vind jij ook dat er een loonsverhoging moet komen? Laat dit ons weten. Wij gaan nadenken over onze volgende stap en komen snel hierop terug.

Blijf op de hoogte

Wil je op de hoogte blijven? Stuur een mail naar Hibin@fnv.nl of bel naar Osman Yildiz op 06 - 53 48 42 24.

Wil je dat we bij jou op werk langs komen om een gesprek te voeren over de onderhandelingen. Dat doen we ook graag. Je kan ons benaderen op onderstaande gegevens voor een afspraak. Een appje mag natuurlijk ook.

E-mail: Hibin@fnv.nl

Osman Yildiz 06 - 53 48 42 24

Marjolein Polman 06 - 51 25 67 20

Volg ons via facebook en houdt onze site in de gaten.