Teken de petitie voor een loonsverhoging in de Hibin

Onderhandelingen cao Hibin in september hervat

portret Osman Yildiz
Door Osman Yildiz 14 juli 2020

De onderhandelingen voor de Hibin cao zijn gestaakt. Daar heb ik je over geïnformeerd. De werkgevers maakten ons duidelijk dat er geen ruimte is voor een structurele loonsverhoging. Ondanks dat het in de coronatijd goed ging, zien de werkgevers de toekomst toch somber in.

Gesprek in september

In september willen de werkgevers ons nog een keer spreken. Dit gesprek gaan we ook aan. De inzet van de werkgevers is nog steeds geen loonsverhoging. Uit de reacties begrijp ik dat jullie, werknemers binnen de Hibin, dit niet accepteren. Ook de cao-commissie van de Hibin heeft duidelijk gemaakt dat dit onacceptabel is.

Teken de petitie

Als eerste stap willen we de werkgevers een petitie aanbieden. Om duidelijk te maken dat jullie een loosverhoging waard zijn.

Teken de petitie op fnvpanel.nl/hibin

Wil je meerdere petities naar je werk meenemen, dan sturen we je graag een stapel toe. Geef dit door via de app of mail.

De getekende petities willen we aanbieden tijdens ons eerstvolgende cao-overleg in september. Wil jij of een collega daarbij aanwezig zijn, dan horen we dat graag.

Blijf op de hoogte

Wil je op de hoogte blijven? Stuur een mail naar Hibin@fnv.nl of bel/app naar Osman Yildiz op 06-53484224.

Wil je dat we bij jou op het werk langs komen om een gesprek te voeren over de onderhandelingen. Dat doen we ook graag. Je kan ons benaderen op onderstaande gegevens voor een afspraak. Een appje mag natuurlijk ook.

Osman Yildiz 06 - 53484224

Marjolein Polman 06 - 51256720

Volg ons via facebook en houdt onze site in de gaten.