Vakboek stukadoortechnieken met 20% korting voor FNV-leden

Door Redactie 08 juni 2020

Het stukadoorsvak is aan flinke veranderingen onderhevig geweest. Daarom hebben Savantis en 7 redactieleden uit de sector afbouw de afgelopen maanden hard gewerkt aan de herziening van het vakboek Stukadoortechnieken. Op 3 juni is het boek online gelanceerd door Savantis; het is nu in de webshop voor FNV-leden te bestellen met 20% korting. Leerling-stukadoren krijgen 30% korting.

Vakboek stukadoortechnieken

Het naslagwerk voor elke stukadoor

Stukadoortechnieken beschrijft de basis van het stukadoorsvak en is daarmee een leidraad voor aankomende én ervaren stukadoors. Van het berapen en afwerken van een wand tot het herstellen van decoratief lijstwerk en het aanbrengen van thermische gevelisolatie.

Het volledig herziene vakboek Stukadoortechnieken bevat een uitgebreide beschrijving van de werkzaamheden waar een stukadoor mee te maken krijgt. Het gehele proces wordt in dit boek beschreven. Zo is er ook aandacht voor het werken met de juiste gereedschappen, hulpmiddelen en de voorbehandeling.

Nu met 20% korting voor FNV-leden

Bestel nu je nieuwe vakboek Stukadoortechnieken met korting. Voor FNV-leden (en ook van CNV en NOA) geldt een korting van 20% tot eind 2020. Maak daarvoor gebruik van de kortingscode SKNFNV20%-2020 (normale prijs: 145 euro incl. BTW) in de webshop van Savantis.