Dankzij jou een nieuwe cao Open Teelten

Vul voor 15 april de enquête in

Door Redactie 19 maart 2024

Welke afspraken zie jij graag terug in je nieuwe cao? Wil je bijvoorbeeld meer loon, minder overwerk of een betere reiskostenvergoeding? Jouw ideeën zijn van groot belang.

checklist cao

Waarom deze enquête?

We willen graag weten welke afspraken jij terug wilt zien in je nieuwe cao. Daarnaast kan je zelf ook voorstellen doen. Want het is jouw cao. Met jouw reactie en die van jouw collega’s help je mee aan een goede nieuwe cao Open Teelten.

Doe mee met onze cao-enquête

Leden én niet-leden kunnen meedoen aan deze enquête. We vinden het namelijk belangrijk dat alle werknemers kunnen bijdragen aan een goede cao voor de sector. Je kunt tot 15 april 2024 de enquête invullen. Hoe meer medewerkers uit de open teelten meedoen, hoe beter we weten wat belangrijk is.

Vul de enquête in

Je gegevens worden volgens ons privacy protocol verwerkt.

Samen staan we sterk(er), word lid van de FNV

Jij en je collega’s verdienen beter! Om met werkgevers goede afspraken te kunnen maken, hebben we een sterkere vakbond nodig. Met meer leden staan we namelijk sterker tijdens de onderhandelingen. Word lid van de FNV

Nodig je collega uit

Een goede cao komt er niet vanzelf. Wij hebben jou hierbij nodig. Deel dit nieuwsbericht met je collega's; ook als ze (nog) geen lid zijn van de FNV. Een sterke cao bereiken we namelijk alleen als jullie onze informatie met elkaar delen en bespreken. Hoe meer leden zich inzetten, hoe sterker we staan in de onderhandelingen met de werkgevers. Dat is nu nodig, maar ook in de toekomst. Ga het gesprek aan met je collega’s over het belang van de vakbond, maak ze lid en verdien een tientje.

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.