Samen sterk voor zwaar werk!

27 maart te Loppersum gezamenlijke lunch

Door Redactie 1 april 2024

De zwaarwerkregeling moet verlengd én verbeterd worden! Om deze noodkreet kracht bij te zetten organiseren we op 27 maart a.s. in Loppersum een gezamenlijke lunch en update zwaarwerkregeling voor ál het bouwpersoneel!

zwaar werk

Zwaarwerkregeling

Werkgevers in de bouwsector hebben zich al meerdere keren uitgesproken over het nut én het belang van een zwaarwerkregeling. Maar helaas: dit heeft de mening van de overkoepelende werkgeversvereniging, VNO-NCW, niet veranderd. Het komt erop neer dat VNO-NCW vindt dat mensen moeten werken totdat ze erbij neervallen! Absurd!

OPROEP LUNCHBIJEENKOMST LOPPERSUM

Wil jij de zwaarwerkregeling behouden én verbeteren? Kom dan naar de lunchbijeenkomst op 27 maart a.s. in Loppersum.

PROGRAMMA

We verzamelen rond 12:15 uur (lunchtijd) op het marktplein tegenover de Petrus en Pauluskerk in Loppersum. De actie vindt plaats in eigen tijd! Hiermee willen we het belang van een verlenging en verbetering van de zwaarwerkregeling kracht bijzetten. Tijdens deze actie worden jullie bijgepraat over de actuele stand van zaken over de verlenging van de RVU-wet.

Bekijk de flyer voor meer informatie.

Flyer