Help mee voor een goed pensioen!

Door Redactie 15 februari 2019

Samen knokken we voor een goed pensioen. Help jij mee? Dan ben je een heuse topper! Op deze pagina vind je promotiemateriaal en de contactgegevens van onze actiecomités. Organiseer, download, deel, print uit en hang op. Zo maken we samen van de pensioenacties een groot succes!

Actiemateriaal

Actiecomités

De acties worden vanuit onze zes regionale vakbondshuizen georganiseerd. Meld je aan bij een regionaal actiecomité bij jou in de buurt:

Regio zuidoost Nederland

3584 BW Utrecht
pensioenactiemidden@fnv.nl

Doe mee!

Samen komen we in actie voor een goed pensioen. Meer weten? Kijk op www.fnv.nl/goedpensioen