Actie op social media in 2021

Mondiaal FNV gebruikt haar social media-kanalen veelvuldig voor het delen van mooie verhalen van onze partners, om actie te voeren en te lobbyen voor betere arbeidsomstandigheden en -rechten. Hieronder een greep uit onze acties op social media in 2021.

Compilatie van filmpjes in social media-posts over de tentoonstelling van de fotoserie 'Made by Me' van fotograaf Chris de Bode. De serie maakte hij in opdracht van Mondiaal FNV en kreeg de 1e prijs - documentair internationaal serie van de Zilveren Camera. We organiseerden speciale zomeravonden voor FNV-leden en -bestuurders om de tentoonstelling te bekijken. Daartoe voerden we een uitgebreide informatiecampagne om ons werk en de tentoonstelling onder de aandacht te brengen wat een bereik van bijna 600.000 mensen opleverde. 

Investeer in ontwikkelingssamenwerking!

FNV-voorzitter Tuur Elzinga riep de nieuwe regering op: keer terug naar de afgesproken norm van 0,7% van het BNP voor ontwikkelingssamenwerking. Lees meer

 

Scrol door het jaarverslag:
Hoofdpagina
Jaarverhalen 2021
Sociale rapportage
Financieel verslag


Bron beeld header: Commons Wikimedia

Cookies op websites van de FNV

De FNV gebruikt functionele cookies die noodzakelijk zijn om de websites zo goed mogelijk te laten functioneren. Daarnaast maken we optioneel gebruik van statistische en marketing cookies. De functionele en statistische cookies maken geen gebruik van persoonsgegevens. De marketing cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Onderstaand kun je toestemming geven voor het gebruik van cookies. Voor meer informatie, of om op ieder moment je instellingen weer te wijzigen, kun je terecht op onze pagina over de cookies.

Functionele cookies: Cookies die nodig zijn om te zorgen dat de websites naar behoren functioneert.

Statistische cookies

:

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.

Marketing cookies

:

Deze cookies gebruiken we om de websites op jouw voorkeur af te stemmen.