Winactie: vrijkaartjes voor film Myanmar Diaries tijdens festival Movies that Matter

Door Redactie 29 maart 2022

Myanmar Diaries is een unieke film over de nasleep van de militaire coup in Myanmar. Moedige filmmakers & burgerjournalisten geven een zeldzame inkijk in het leven na de gewelddadige machtsgreep van februari 2021. Onze vakbondscollega Thet Hning Aung is daar ook slachtoffer van geworden. Hij is zit onterecht vast. Win 2 tickets winnen voor deze bijzondere film, op locatie* naar keuze.

Wat moet je doen?

Stuur zo snel mogelijk een email met je naam naar info@back-office.nu met onderwerp: Winactie Myanmar Diaries on Tour. En laat weten in welke stad* jij de film wil kijken. Onder de eerste 100 inzendingen worden 2x 2 kaartjes verloot. Wees er snel bij, want op = op!

Winnaars ontvangen automatisch bericht via het opgegeven emailadres. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. Winnaars zijn inmiddels geinformeerd.

Zelf iets doen voor Myanmar?

Doneer dan voor een eerlijk proces voor onze vakbondspartner Thet Hnin Aung, die ook  slachtoffer is geworden van de militaire coup in Myanmar. Thet Hnin Aung is gearresteerd toen hij meedeed aan een demonstratie. Hij streed jarenlang voor de verbetering van arbeidsrechten en loonbeleid in o.a. de kledingindustrie. Hem hangt nu een gevangenisstraf van maximaal 20 jaar boven het hoofd met mogelijk dwangarbeid. Doneer & help ons Thet Hnin Aung te bevrijden!

Doneer nu

*Zie voor meer informatie over de film en locaties: https://moviesthatmatter.nl/events/on-tour/myanmar-diaries/

Hoe gaan we om met jouw gegevens? Check: https://www.fnv.nl/mondiaal-fnv/over-mondiaal-fnv/organisatie/privacyverklaring