Regie voeren over je eigen loopbaan. Hoe doe je dat? Welke stappen zijn nodig en hoe pak je dat aan? Dat ontdek je bij Loopbaan FNV. In samenwerking met onze trainers, trajectadviseurs en consulenten.

Kijk op fnvwerkt.nl voor meer info

Loopbaanspreekuur

Wil je eens praten met iemand over je loopbaanwensen, je persoonlijke ontwikkeling, je ondernomen sollicitaties? Of gewoon weten welke training het meest geschikt voor jou is? Maak een afspraak via de afsprakenplanner voor Loopbaan Online of kom naar een van onze fysieke spreekuren op locatie

Nog niet alle locaties voldoen aan de coronamaatregelen (afstand houden en ventilatie). Als je jouw postcode en huisnummer invoert bij het boeken, zal onze afsprakenplanner locaties tonen die het dichtst bij jou in de buurt beschikbaar zijn. Soms betekent dit dat je helaas wat verder zal moeten reizen naar een locatie.

Het is ook mogelijk om vanaf 8 september tijdens openingstijden van ons Contactcenter telefonisch een afspraak te maken voor het spreekuur Loopbaanadvies op locatie.

Je krijgt na het inplannen een bevestiging van de gemaakte afspraak.

Wil je bij je bezoek aan onze locatie rekening houden met de volgende coronamaatregelen:

Verkouden of griep op het moment van je afspraak? Wij verzoeken je om je afspraak te annuleren. Je kunt vervolgens een nieuwe afspraak met het spreekuur op locatie maken voor een latere datum. Of neem met je vragen contact op met ons Contactcenter via 088 -3680368

- Houd 1,5 meter afstand van de andere aanwezigen.

- Was regelmatig je handen

- Hoest en nies in je elleboog

- Uit voorzorg schudden we geen handen.

Loopbaantraject bij (dreigend) ontslag

Ben je je baan kwijt of word je ontslagen? Loopbaan FNV Werken aan Werk ondersteunt je in je zoektocht naar een nieuwe baan. In een persoonlijk traject ontdek je wat bij je past, ontwikkel je sollicitatievaardigheden en leer je handig naar werk zoeken. Je wordt daarbij begeleid door een trajectadviseur van de FNV.

Lees verder en meld je aan

Loopbaantrainingen

Wil je graag een training volgen om je verder te ontwikkelen? Bespreek dan met de loopbaanconsulent welke training het beste bij je past. Bekijk het aanbod en meld je aan.

Door de aangescherpte coronaregels bieden we een groot deel van onze trainingen online aan.

Loopbaanactiviteiten in jouw sector

Diverse sectoren organiseren eigen loopbaanactiviteiten, zoals:

- Duurzame Inzetbaarheid Metaal – voor medewerkers in de metaalsectoren. Lees meer

- ZZP Academy – met opleidingen voor ZZP’ers. Lees meer

Download een brochure over je loopbaan

Word lid en sta sterker in je (werk)schoenen

• Invloed op je arbeidsvoorwaarden
  • Een goede cao voor jouw sector
  • Altijd hulp bij een toekomstig arbeidsconflict
  • Persoonlijk advies over werk en loopbaan
  • Hulp bij letselschade en beroepsziekte
  • Korting met je ledenpas