Makkelijk de cao Vleeswaren lezen en doorzoeken

Download gratis de FNV cao app!

Heb je recht op reiskostenvergoeding, wil je weten hoeveel uur je maximaal mag werken, kom je in aanmerking voor de RVU-regeling (zwaar-werkregeling) of ben je benieuwd wat deze regeling inhoudt? Check het met de gratis FNV cao app! Met deze app heb je alle relevante cao's binnen handbereik en kun je snel opzoeken waar je recht op hebt. De app bevat de volledige teksten van de cao Vleeswarenindustrie, ook in het Engels, Pools en Roemeens.

Wat kun je met de app?

• Je cao lezen en doorzoeken: je kunt de volledige cao lezen. Ben je op zoek naar een specifiek onderwerp, artikel of tekst? Met de makkelijke zoekfunctie kun je per onderwerp of woord de cao-tekst doorzoeken.
  • Vragen stellen: wil je meer weten over jouw cao? Stel een vraag via de app en je krijgt binnen vijf werkdagen en in de taal van jouw keuze antwoord van een FNV-medewerker.
  • Nieuws en updates volgen: via de app blijf je op de hoogte van belangrijk nieuws en nieuwe ontwikkelingen in jouw cao of sector.

Hoe download je de FNV cao app?

1. Heb je een Android toestel? Klik hier voor de Google Play Store. Heb je een iOS toestel? Klik hier voor de Apple Store.
  2. Je ziet naast de app-afbeelding een knop: Download (voor iOS) of Installeren (voor Android).
  3. Klik op de knop en daarna begint de installatie van de app op je toestel.

Kijk hier voor de uitleg in andere talen (PL, RO en ENG).