Workshops voor Metalektro-medewerkers

Duurzame Inzetbaarheid

Wil jij gezond en met plezier aan het werk blijven? Dan is het belangrijk dat je nadenkt over je werk nu en in de toekomst. Dit noemen we ook wel 'duurzame inzetbaarheid'. Duurzame Inzetbaarheid FNV Metaal biedt diverse workshops aan voor medewerkers in de Metalektro. Zet je Duurzame Inzetbaarheidsdag in en het kost je geen vrije dag!

Voor wie?

Je kunt deze dag besteden aan opleiding, ontwikkeling of aan je gezondheid. De workshops zijn voor alle werknemers die in de Metalektro werken. Ook niet-leden van de FNV zijn welkom.

Wat kost het?

Deelname aan de workshop is gratis. En het kost je ook geen vrije dag, want je kunt hiervoor je Duurzame Inzetbaarheidsdag opnemen. Je moet natuurlijk wel tijdig bij je werkgever melden wanneer je deze dag opneemt. Hiervoor kun je dit formulier invullen en inleveren bij je werkgever.

Aanmelden

In het overzicht hieronder staat bij elke workshop een link om je aan te melden. Vermeld bij aanmelding:

• Voor- en achternaam
  • Telefoonnummer (voorkeur mobiele nummer)
  • Bedrijfsnaam en locatie waar je werkt
  • Lid FNV ja/nee

Wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op om je deelname te bevestigen.

Voor een online workshop heb je een laptop/pc/tablet met camera nodig. De inschrijving sluit één week van te voren.

Financieel Fit

FNV Metaal vindt het belangrijk dat je goed op de hoogte bent van je eigen financiële situatie. Met 'FNV Financieel Fit in de Metalektro' ondersteunen we je met  workshops, zodat jij financieel gezond de toekomst in gaat.

Informatiebijeenkomsten

Ook houden we (online) informatiebijeenkomsten over het generatiepact, de ontwikkelvouchers en 'Project 5x Beter':

Heb je vragen? Neem dan contact op met ons team Duurzame Inzetbaarheid.

Team Duurzame Inzetbaarheid