FNV-vakbondswerk bij IKEA

A better place to work for the many co-workers!

De FNV is de onafhankelijke vakbond binnen IKEA. Actieve FNV-leden zijn je directe collega’s. Als contactpersoon van de vakbond weten onze kaderleden goed hoe alles loopt binnen IKEA en jouw afdeling. Met een warm hart zetten ze zich samen in voor prettig en goed werken bij Ikea.

FNV-vakbondswerk bij IKEA

Maak bij IKEA voor alle medewerkers de werkplek beter

De plek waar je werkt beter maken. Direct en dichtbij jou en je IKEA-collega’s. Dat is de inzet van FNV-kaderleden. Voor dit vakbondswerk krijgen kaderleden een gedegen opleiding van de FNV. Om samen met collega’s op te komen voor beter werk bij IKEA. En om jou te steunen met betrouwbaar advies en praktische hulp.

Doe mee voor betere werkplek en goede cao

Het laatste cao-bod van IKEA was niet best. Dit kreeg van FNV-leden alleen tegenstemmen. Graag hadden we een veel betere cao afgesloten. Wil jij ook een betere cao met meer loon en goede afspraken over minder werkdruk? En wil jij je ook inzetten voor een goed werkklimaat bij IKEA? Doe dan met ons mee.

FNV blij met nieuwe actieve leden

Wij zijn altijd blij als we onze kadergroep met nieuwe mensen kunnen versterken.Wil je meedoen, en ook actief opkomen voor prettig en goed werken bij IKEA en een betere cao? Meld je dan bij ons. Meer actieve collega’s maakt de onafhankelijke vakbond bij IKEA sterker. Want samen met en samen voor jou en je collega’s bereiken we meer.

Interesse, vragen of wil je een gesprek?

Heb je interesse, wil je iets vragen of een vrijblijvend gesprek? Zoek contact met een FNV-kaderlid op jouw vestiging. Of stuur een e-mail naar vakbondsbestuurder Marian Beldsnijder..

Bekijk wat FNV-contactpersonen bij IKEA doen.

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.