Dankzij jou een betere cao voor alle loonwerkers

Eerlijke arbeidsvoorwaarden, gezonde werkomstandigheden en een goed loon. Deze en andere afspraken horen allemaal thuis in een collectieve arbeidsovereenkomst (cao). Daarom is het belangrijk dat we met werkgevers afspraken maken voor de nieuwe cao. Daar kunnen we jouw hulp goed bij gebruiken. Zo krijgen jij en je collega’s straks - dankzij jouw bijdrage - een betere cao.

Word lid!

Praat jij graag actíef mee?

Half oktober 2023 starten we met de onderhandelingen voor jouw nieuwe cao. Heb je ideeën over goede arbeidsvoorwaarden, gezonde werkomstandigheden en een eerlijke beloning voor loonwerk? Dat komt goed uit, want we zijn op zoek naar een paar Aanpakkers met wie we tijdens de komende cao-onderhandelingen af en toe kunnen afstemmen. Ben jij iemand die graag vóór op de wagen zit en goed kan verwoorden wat jullie als loonwerkers belangrijk vinden? Sluit je aan bij de Aanpakkers en speel een belangrijke rol. Als blijk van waardering belonen we je graag met een cadeau.

Ja, ik meld me als Aanpakker

De weg naar een nieuwe cao

Op 31 december loopt jouw cao af

Dankzij jou straks een nieuwe cao

Tijdspad nieuwe cao Groen, Grond en Infrastructuur Tijdspad nieuwe cao

Hoe bereiken we samen een goede cao?

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

We organiseren bijeenkomsten, een workshop en een webinar. Ook komen we langs bij meerdere bedrijven. Wil je op de hoogte blijven van het belangrijkste nieuws? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief. Ook als je nog geen lid bent.

Aanmelden

Aanmelden

Haal FNV erbij

Wij staan niet alleen achter je, we staan naast je. Bij de onderhandelingen over je nieuwe cao bijvoorbeeld, maar ook bij problemen. Of met goede informatie. Uiteraard moet je vaak zelf de eerste stap zetten, maar met ons erbij weet je zeker dat je sterk staat. Overigens zijn wij niets zonder onze leden. Ook daarvoor hebben we jou nodig. Meer weten over het lidmaatschap?

Lees hier alle voordelen

Lees hier alle voordelen

Doe mee, word lid en beslis mee over de cao Groen, Grond en Infrastructuur

• Invloed op je arbeidsvoorwaarden
  • Altijd hulp bij een toekomstig arbeidsconflict
  • Hulp bij letselschade en beroepsziekte
  • Een goede cao
  • Persoonlijk advies over werk en loopbaantrainingen
  • Aantrekkelijke kortingen met je ledenpas
  • Hulp bij je belastingaangifte

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.