Documentaire Over Leven: bekijk hem nu

Laat je raken door deze verhalen van strijd, hoop en kracht

Over Leven is een buitengewone documentaire over de passie en dromen van de werkende klasse in ons land. Stap in de levens van acht gewone mensen en ontdek hun unieke verhalen, rechtstreeks vanaf hun alledaagse werkplekken. Met onvoorwaardelijke liefde voor hun vak, maar gehinderd door slechte werkomstandigheden en ontoereikende lonen.

Indrukwekkende verhalen, puur en oprecht

Bekijk hieronder de documentaire Over Leven.

"Met een brok in mijn keel zitten kijken" - Amber Kortzorg, presentatrice Kassa.

Tijdens de première van Over Leven in Koninklijk Theater Tuschinski in Amsterdam, was ook Amber Kortzorg geraakt door deze documentaire: "Ik vond het een prachtige documentaire. Hele herkenbare verhalen. Ik denk dat dit het begin is van, ik hoop, een hele grote golf aan protest van mensen die van zich laten horen."

Met wie deel jij dit verhaal?

Aarzel niet om deze pagina met anderen te delen, want de documentaire heeft de kracht om iedereen te raken en bewust te maken van de uitdagingen waar we voor staan. Want terwijl miljoenen mensen keihard werken of hebben gewerkt, stijgen de prijzen van de boodschappen en wordt het leven steeds duurder. Laten we samen, schouder aan schouder, de ongelijkheid aanpakken. Want Nederland verdient beter!

Bekijk onze eisen voor een eerlijker Nederland