Training or en de actieve achterban

Leer hoe je als or je collega's in beweging krijgt!

Als or vertegenwoordig je je collega’s. Dat betekent dat je moet weten wat er onder de collega’s leeft, dus dat je op zijn minst contact met hen moet hebben. Toch is een veelgehoord probleem bij ondernemingsraden het gebrek aan goed en regelmatig contact. Tijdens deze training leer je hoe je dit contact kan verbeteren.

Training or en de actieve achterban

Welke onderwerpen komen aan bod?

• Hoe krijg je mensen in beweging: welke onderwerpen zijn geschikt en wat kun je doen?
  • Contact met de achterban: hoe doen jullie dat en wat werkt?
  • Welke communicatiemiddelen heeft de or tot zijn beschikking en hoe kan je die inzetten voor het contact met je achterban?
  • Stand van zaken in de eigen organisatie en maken van een plan

Voor wie is de training?

De training is gericht op FNV-leden in ondernemingsraden. De toelatingseisen zijn:

• Deelnemer is 1 jaar of langer or-lid.
  • Deelnemer wil actief de relatie met de achterban versterken.

Zit je nog maar kort in de Medezeggenschap? Dan is de training 'Nieuw in de Medezeggenschap' meer geschikt voor je.

Trainingsdata voorjaar 2024

• Woensdag 29 mei, Lokaal Vakbondshuis Utrecht, Amsterdamsestraatweg 141, 3513 AE Utrecht
  • Donderdag 6 juni, Lokaal Vakbondshuis Amersfoort, Stadsring 47, 3811 HN Amersfoort
  • Woensdag 19 juni, Online

Locatiegegevens zijn hier te vinden.

Praktische informatie

De training is 1 dag van 10.00 - 16.00 uur. Betreft  het een online sessie, dan krijg je in de week voor de training een link naar het online platform. Deelname is gratis voor vakbondsleden. Je kunt als or-lid gebruik maken van scholingsverlof.

Aanmelden

Wil je je direct aanmelden voor de trainingen in het voorjaar van 2024. Vul dan het aanmeldingsformulier in door op onderstaande knop te klikken.

Aanmelden training

Afmelden

Dit is een training, die de FNV geld kost. De FNV betaalt dit graag voor je, maar dan moeten we er wel zeker van zijn dat je ook echt deelneemt aan de training. Kan je na aanmelding onverhoopt toch niet deelnemen? Meld je dan tijdig af via trainingen@fnv.nl. Dan kunnen we iemand op de wachtlijst jouw plek geven.

Wijzigingen

Het komt gelukkig niet vaak voor, maar het kan gebeuren dat er wijzigingen optreden m.b.t. de training. Alle wijzigingen die wij doorkrijgen zullen wij direct aan je doorgeven via de mail. Check dus altijd even je mail om zeker te weten dat er geen veranderingen zijn.