Internationale werkgroepen

Er zijn binnen de FNV verschillende werkgroepen van leden die zich met internationaal vakbondswerk bezighouden. Zij bepalen het internationale beleid van de FNV en ontwikkelen samenwerkingsprojecten met vakbondscollega’s van over de grens.

Internationale werkgroepen FNV

Ondersteuning

In dit internationale werk worden werkgroepen ondersteund door de internationale bestuurders en internationale beleidsadviseurs. Hieronder vind je de lijst van de verschillende internationale werkgroepen, de ondersteuning en hun contactpersonen.

Internationale werkgroepen

Bekijk hieronder de actuele lijst van de internationale kadergroepen en hun begeleiding vanuit de werkorganisatie.

Aangesloten bonden

Ook de aangesloten FNV bonden, zoals de AOb en de Politiebond, bieden mogelijkheden voor leden om internationaal actief te worden. Om meer te weten over het internationale werk van de aangesloten bonden kun je contact opnemen met de betreffende bond.

Beelden internationale vakbondsactiviteiten

Mondiaal FNV

De verschillende internationale werkgroepen werken nauw samen in het ontwikkelen van vakbondsprojecten met Mondiaal FNV. Mondiaal is een expertisecentrum waar het gaat over vakbondsprojecten met vakbonden in het Globale Zuiden.

Meer over Mondiaal FNV