De afbraakplannen van het kabinet op de WW, WIA, AOW en de zorg zijn desastreus. De rekening wordt bij werkend Nederland gelegd.
Samen laten we zien dat we dit niet pikken tijdens de manifestatie op 25 juni in Groningen. Doe mee en meld je aan. Samen laten we zien dat Noord-Nederland dit niet pikt!
Inschrijven