Aan de slag binnen de VVT 2021/2025: Een plan van ons samen!

Meld je aan voor de online bijeenkomst

Door Redactie 16 februari 2021

Ben jij vrijdag 26 februari 2021 vanaf 10.30 uur tot 13.00 uur ook bij onze online bijeenkomst voor kaderleden in de VVT? Wil je meedenken, praten en beslissen over de toekomst van jouw werk? Dan mag je deze bijeenkomst niet missen!

vvt uitnodiging

Er is veel aan de hand binnen de VVT. Natuurlijk speelt corona nog steeds een hoofdrol, maar dat is niet alles. Wij krijgen signalen dat het nog steeds moeilijk is om de roosters rond te krijgen, mensen op het laatste moment moeten invallen of worden afgebeld. De salarissen zouden best omhoog kunnen en de waardering voor jou als professional kan nog veel beter.

Samen met jou gaan we kijken wat ons verbindt, wat er goed gaat, wat er beter kan en hoe we een start gaan maken met een FNV-plan voor de VVT. We zijn al hard aan het werk geweest met een voorbereidingsgroep, nu wordt het dat we het breder gaan bespreken en idee├źn ophalen. Onder het motto samen staan we sterker, gaan we op actieve en interactieve wijze aan de slag!

In verband met corona is bijeenkomst online. Je kunt comfortabel vanuit je huis of werk met een laptop, telefoon of computer meedoen.

Aanmelden graag voor 22 februari

Meld je hier aan