DB Cargo neemt salarissysteem onder de loep na signaal FNV Spoor

Door Redactie 27 mei 2022

Naar aanleiding van signalen van FNV Spoor heeft DB Cargo besloten om het salarissysteem onder de loep te nemen. De mogelijkheden worden onderzocht om het salarisstrookje voor de medewerkers leesbaarder en specifieker te maken en om in de toekomst fouten zoals de vorige keer te voorkomen.

DB Cargo

Blij met deze eerste stap

FNV Spoor is blij met het feit dat DB Cargo dit signaal serieus heeft genomen en verbetering beloofd heeft. Wij gaan tijdens elk vakbondsoverleg het onderwerp agenderen en houden je op de hoogte van de ontwikkelingen.

Word lid van de WhatsAppgroep

FNV Spoor heeft een WhatsAppgroep in het leven geroepen. Zo kunnen wij snel nieuws en ontwikkelingen delen. Natuurlijk ontvang je als FNV-lid de nieuwsbrieven ook via de mail zoals je gewend bent, maar op deze manier zijn de lijntjes nog korter en weten wij veel sneller van elkaar wat er speelt.

Wel is er voor gekozen om de mogelijkheid om op elkaar te reageren uit te zetten. Dit zorgt voor veel communicatieverkeer en vragen die wellicht uit het zicht raken. En niets is teleurstellender dan communicatiekanalen waar geen reactie op komt. Bij het lid worden van deze whatsappgroep, kun je alles volgen en bij vragen of opmerkingen kun je met mij FNV-bestuurder Roos Rahimi of een van de kaderleden contact opnemen. Wil je lid worden van onze whatsappgroep? Dat kan via onderstaande QR-code: