Wat wil jij geregeld hebben in nieuwe cao Zorgvervoer en Taxi?

Laat je stem horen

Door Redactie 12 april 2022

FNV Zorgvervoer en Taxi is druk bezig met de voorbereidingen voor het aankomende onderhandelingstraject voor jullie nieuwe cao. De nieuwe cao is een nieuwe kans om betere afspraken te maken over jouw werk en je inkomen. Zet vandaag alvast de eerste stap. Vul de enquête in en geef aan waar jij voor wilt gaan!

de voorruit van een taxi met in de auto een chauffeur en een bordje waar 'taxi' op staat

Natuurlijk zijn het de leden van FNV Zorgvervoer en Taxi die uiteindelijk bepalen welke cao-voorstellen we doen, maar wij zijn ook benieuwd naar de ideeën en wensen van mensen die (nog) geen lid zijn. De enquête kan daarom door zowel leden als door niet-leden worden ingevuld. Deel deze dan ook met jouw collega's.

Met het invullen van de enquête kun je nu invloed uitoefenen op de voorstellen voor jouw nieuwe cao. Neem daarom de moeite om de vragen te beantwoorden en deel de enquête ook met je collega’s! Je kunt de enquête t/m 15 mei 2022 invullen.

Alvast hartelijk dank, namens de Cao-commissie FNV Zorgvervoer en Taxi  en bestuurder Meindert Gorter.

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.