Verkiezingen OR en GC KLM Grond

Beslis mee en breng je stem uit!

David van de Geer
Door David van de Geer 5 april 2022

Van 7 tot en met 21 april kun je stemmen op jouw vertegenwoordiger in de medezeggenschap. Let op, je mag 2 keer stemmen. Eén keer op een Groepscommissie-kandidaat en één keer op een OR-kandidaat. De komende tijd zijn onze FNV-kandidaten campagne aan het voeren.

Op verschillende plekken zijn we aanwezig om het gesprek met collega’s aan te gaan. De OR en GC nemen belangrijke besluiten. Zorg ervoor dat we een sterk FNV-geluid in de medezeggenschap krijgen en stem op jouw favoriete FNV-kandidaten.

Sluit je aan

Een vakbond is zo sterk als haar leden. Om er voor te zorgen dat we ook de komende jaren een sterk FNV-geluid in de medezeggenschap kunnen laten horen, is het belangrijk dat zoveel mogelijk mensen zich aansluiten. Om onze FNV-kandidaten te ondersteunen ontvang jij gedurende de verkiezingsperiode een presentje als je iemand lid maakt of als je zelf lid wordt. Samen staan we sterk!

Dit zijn onze kandidaten:

Ondernemingsraad kieskring A: OSG

Ondernemingsraad kieskring B: MSG

Groepscommissie 3

Groepscommissie 6

Groepscommissie 21

Groepscommissie 24

Groepscommissie 28

Groepscommissie 34

Groepscommissie 41

Groepscommissie 62

Groepscommissie 63

Groepscommissie 64

Contact

Heb je vragen of opmerkingen over de verkiezingen, neem dan contact op met een van de organizers:

E&M, Cargo, Tankdienst en overige:
Shefania Sewbaks (shefania.sewbaks@fnv.nl - 06 11763403)

Platform, Bagage, Sleepdienst en Passage:
Willem-Jan Marree (willemjan.marree@fnv.nl - 06 83940836)

Heel veel succes aan onze FNV-kandidaten!