Consulenten zoeken je op bij scholen en instellingen

Door Redactie 04 januari 2022

Vanaf 10 januari gaan de consulenten van Zorgvervoer en Taxi 12 weken achtereen op pad om jou op te zoeken bij scholen in instellingendoor het gehele land.

taxi

We willen graag horen hoe het jou vergaat als chauffeur. Wat gaat goed en wat kan beter.

Wij geven alle chauffeurs advies en leden helpen we verder bij juridisch trajecten.

Met z’n allen kunnen we ook collectief werkgevers bewegen om het beter te doen. Dat gaat niet vanzelf, daarvoor hebben we elkaar nodig. Schouder aan schouder om krachtig te laten weten wat de cliĆ«nten verdienen, namelijk een chauffeur die op alle fronten gewaardeerd wordt, met een eerlijk loon en gezonde arbeidsomstandigheden.

Bijvoorbeeld betere contracten

Passende uren in jouw contract helpt voorkomen dat je werkgever minder uren uit betaalt dan je je hebt gewerkt. Dit zorgt er ook voor dat de sector aantrekkelijk blijft om in te werken. En natuurlijk zal de vakbond je daarbij helpen als het nodig is.

Wat kun je doen?

Zorg daarom dat jij en je collega’s lid zijn van de FNV. Alleen dan kunnen we jou helpen met je persoonlijke zaak en samen strijden voor een sterkere cao in de toekomst.

Via deze Link kun je je aanmelden als lid of je collega helpen om als lid bij de vakbond aan te sluiten.

Kennis is macht

Met deze Nieuwsbrief kun je je collega helpen om ook deze Zorgevervoer en Taxi nieuwsbrief te ontvangen. Deze is voor iedereen, lid of nog niet lid.

Want: Kennis is macht en macht gaan we nodig hebben.

Contact

Wacht dus niet met vragen tot je ons tegenkomen maar neem contact op met jouw consulent