FNV Loopbaantrainingen regio Noord 2019

Door Redactie 10 januari 2019

In regio Noord worden in komende periode loopbaantrainingen gegeven. De 4-daagse loopbaantraining in Groningen d.d.26 februari, 12 en 26 maart en 9 april 1-daagse workshop Verlies van Werk 11 maart in Emmen en 15 april in Hoogeveen. Aanvang beide workshops 9:30-16:30 uur Workshop solliciteren in Groningen: 3 workshops met data: 5 en 12 maart, 2 en 9 april en 7 en 14 mei. Aanvang: 19:00 tot 21:30 uur

4-daagse “De Loopbaantraining FNV”

In Groningen; d.d. 26 februari, 12 en 26 maart en 9 april 2019

4 hele dagen v.a. 9:30 uur tot 16:30 uur

(Dit is een uitgebreidere training dan de 2-daagse Jij in je loopbaan;) In deze training breng je je persoonlijkheid, je talenten en ervaring in beeld. We doen oefeningen die je inzicht geven in de mogelijkheden die je hebt om met jouw talent en ervaring je geld te verdienen. Je maakt het bewijsbaar in een portfolio, die geeft jou en anderen een realistisch beeld van jouw persoonlijk profiel. Dat helpt je in je loopbaan. We maken ook wat tijd vrij om te dromen; wat zou je het liefste willen doen,  waar krijg je energie van en hoe ziet jou ideale balans eruit? Dit helpt je om scherp te krijgen waar je in de toekomst wilt staan in je leven en in je werk.

Dit doen we door het maken  van een persoonlijke loopbaankaart: een kaart waarmee in 1 oogopslag helder is wat jij het liefste doet. Door je persoonlijk profiel en je toekomstbeeld op elkaar af te stemmen, kun je je gericht ontwikkelen in je loopbaan. Hoe je dat concreet verwezenlijkt, leer je ook. Je gaat tijdens deze training gericht de stappen zetten om jou loopbaan wensen waar te maken.

Workshop Solliciteren

Hier leer je hoe je een sollicitatiebrief en CV opstelt. Je krijgt tips voor je voorbereiding en je oefent in het voeren van een sollicitatiegesprek.

In Groningen:3-tal workshops:

2 avonden d.d. 5 en 12 maart, 2 en 9 april, 7 en 14 mei 2019

Workshop Omgaan met verlies van Werk 11 maart in Emmen en 15 april 2019 in Hoogeveen. Aanvang 9:30 tot 16:30 uur

Ik ben ontslagen en wist het gewoon even niet meer. Dankzij deze workshop ben ik me er bewust van geworden wat het ontslag met me doet. Ik kan er nu veel beter mee omgaan.”

Als ontslag je overvalt bijvoorbeeld door een faillissement komt er ontzettend veel op je af. Goed bedoelde adviezen in je omgeving, zoals “zet je schouders eronder” en de sollicitatieplicht van het UWV, kunnen grote druk brengen. Met deze workshop creëren we een plek waar de ontslagen werknemer de ruimte krijgt om stil te staan bij het ontslag en wat dat met hem of haar doet. Je zult zien dat je niet de enige bent die zich voelt zoals jij je nu voelt. In deze workshop kun je niet alleen je hart luchten, maar je krijgt ook handige tips hoe je met je gevoel kunt omgaan.

Aanmelden voor een loopbaantraining bel voor informatie T 088 – 3681189 of per mail rita.habers@fnv.nl

De FNV heeft een nieuwe website. Hierdoor kan het zijn dat links op deze pagina niet werken of afbeeldingen niet zichtbaar zijn. Excuses voor het ongemak.

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.