Digitale bijeenkomsten ultimatum ProRail

Woensdag 31 maart en donderdag 1 april

Door Redactie 30 maart 2021

Jullie hebben het eindbod van ProRail voor een nieuwe cao verworpen. Onze kaderleden zijn nu druk bezig met inventariseren waarom: wat vonden jullie goed en wat niet goed in het eindbod.

Hoe nu verder

Wat is nu de verder procedure? Het eindbod is weggestemd. Dit betekent dat FNV Spoor een ultimatum met daarin onze eisen voor een nieuwe cao opstelt en bij ProRail neerlegt. ProRail heeft dan een bepaalde termijn (minimaal 2 werkdagen) om te reageren op het ultimatum. Wijst ProRail het ultimatum af of reageren ze niet? Dan gaat FNV Spoor vervolgstappen organiseren om ProRail op andere gedachten te brengen.

Ledenbijeenkomsten ultimatum

Over het vervolg en het hoe en wat van het ultimatum en voor alle vragen die jullie hebben, organiseren we woensdag en donderdag 5 digitale bijeenkomsten, alleen voor leden:

Woensdag 31 maart:

11.00-12.00:    Klik hier om deel te nemen aan de vergadering
16.00-17.00:   Klik hier om deel te nemen aan de vergadering

Donderdag 1 april:

11.00-12.00:   Klik hier om deel te nemen aan de vergadering
16.00-17.00:   Klik hier om deel te nemen aan de vergadering
19.00-20.00:    Klik hier om deel te nemen aan de vergadering

Klik kort voor aanvang van één van bovenstaande bijeenkomsten op de bijbehorende link en volg de instructies op het scherm. Dan kom je automatisch in de bijeenkomst. Deelname aan de bijeenkomsten is ook mogelijk via mobiele telefoon of een tablet. Heb je geen Teams-account? Kies dan ‘doorgaan in deze browser’.

Meer info

Heb je vragen of opmerkingen, bijvoorbeeld naar aanleiding van deze nieuwsbrief? Laat het één van de FNV-kaderleden weten of neem contact op met Michiel Boer, bestuurder FNV Spoor.

Michiel Boer
Bestuurder FNV
E: michiel.boer@fnv.nl

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.