Wat vind jij belangrijk in de nieuwe cao DB Cargo?

Door Redactie 22 februari 2021

Op dit moment worden de handtekeningen gezet onder de definitieve tekst van de cao DB Cargo 2020. Een cao die loopt tot 1 april 2021. Het is dus alweer tijd om de onderhandelingen voor een volgende cao te gaan beginnen.

Wat vind jij belangrijk in de nieuwe cao DB Cargo?

Voorstellen FNV

Zoals altijd gaan we van te voren onze voorstellen voor verbetering van de cao DB Cargo mededelen aan de werkgever, maar dat kan niet zonder jouw hulp. Wat vind jij belangrijk? Vul onze enqête in. Het kost je ongeveer 5 tot 10 minuten van je tijd en je helpt er de cao-delegatie enorm mee. Ook vind je meer uitleg en verwachtingen over cao-onderwerpen en de onderhandelingen in de enquête. Je kunt de enquête invullen tot 26 februari.

Ga naar de enquête

Digitale bijeenkomsten

Helaas is het nog steeds niet mogelijk om op locatie live te komen praten over de cao, de komende onderhandelingen, verwachtingen, wensen. Een digitale enquête heeft ook z’n beperkingen. En eerlijk gezegd missen we het contact. Daarom willen we alle leden de mogelijkheid bieden om volgende week op een drietal momenten deel te nemen aan een digitale bijeenkomst om in gesprek te gaan over de komende onderhandelingen. Dit kan op:

• Dinsdag 23 februari 2021 van 19:00 tot 20:30 uur
  • Woensdag 24 februari 2021 van 14:30 tot 16:00 uur
  • Donderdag 25 februari 2021 van 10:00 tot 11:30 uur

Je kunt je opgeven tot een dag voor de bijeenkomst waar je aan wilt deelnemen. Je krijgt dan van ons een mail met de link om in te loggen. Je kunt je opgeven via michiel.boer@fnv.nl en graag vermelden aan welke bijeenkomst je wilt deelnemen, je volledige naam en je lidnummer of postcode en huisadres.

Data onderhandelingen

Hiervoor staan de volgende data in de agenda’s vastgelegd: 2 maart, 11 maart, 23 maart, 29 maart en laatste uitwijkmogelijkheid 9 april.