Steun ons vakbondswerk en de toekomst van Europa (Future Europe)

Door Redactie 13 juli 2021

FNV Senioren heeft een werkgroep die zich bezighoudt met Europees en internationaal vakbondswerk. Deze werkgroep vraagt aandacht voor het digitale platform van de Conferentie over de Toekomst van Europa. Rechten voor vakbonden, werknemers en gepensioneerden moeten hierbij prominent aan de orde komen en dit kan alleen met jouw hulp!

Laptop

Steun ons

De vijftien vakbondsprioriteiten die het Europees Vak Verbond (EVV) op het platform heeft gedeeld, hebben jouw steun door een stemming nodig! Hoe meer accounts worden geregistreerd op het platform en mensen die de EVV punten ondersteunen, hoe groter de kans dat werknemers gepensioneerdenbelangen worden besproken tijdens de conferentie.

Stemmen, hoe doe ik dat?

Volg onderstaande stappen

1. Ga naar het digitale platform
  2. Kies Nederlands als taal
  3. Klik op inloggen
  4. Maak een account aan (met jouw FNV of privĂ© e-mailadres) en kies je eigen wachtwoord
  5. Je kunt aanvullende informatie invullen, maar dit is niet verplicht
  6. Je ontvangt een e-mail om je account te bevestigen
  7. Zodra je ingelogd bent in je account kun je de 15 EVV standpunten volgen en ondersteunen. Deze staan ook hier. Dit is even wat werk (vijf minuten), maar belangrijk om zo deze onderwerpen hoger op de agenda te krijgen!

Kom je er toch niet uit of wil je meer informatie?

• In deze video worden alle stappen voorgedaan en uitgelegd.
  • App Sabine Veelen (beleidsmedewerker Europa) 06-34185483.
  • Over het internationaal en Europees vakbondswerk FNV Senioren kun je contact opnemen met kirsten.smit@fnv.nl.

Alvast heel veel dank!