Kick-off voor trotse schoonmakers

Op zaterdag 16 maart is het zover: de kick-off voor de cao Schoonmaak

Door Redactie 7 maart 2024

Een feestje met inspirerende sprekers, oude bekenden uit onze schoonmaakfamilie, dans en muziek waar je bij moet zijn! Op deze dag komen we samen om te laten zien dat wij klaar zijn om te strijden voor een betere cao. En we laten zien dat wij TROTS zijn: trots op onze vakbond, trots op onze diversiteit en trots op ons werk.

Kick-off voor trotse schoonmakers

Eisen voor betere cao

Wij presenteren onze belangrijkste eisen voor een betere cao, onze looneis, en we vertellen hoe we op dinsdag 19 maart gaan starten met de cao-onderhandelingen. Daar wil je alles van weten, want het gaat om jouw cao!

Iedereen is welkom

Neem je kinderen, partner, broers en zussen en vrienden mee. Want dit is een dag voor de hele familie, waarbij we ook voor de kinderen activiteiten organiseren.

De kick-off vindt plaats op het FNV Centraal Vakbondshuis, Hertogswetering 159, 3543 AS in Utrecht. We starten om 14.00 uur, tot uiterlijk 17.00 uur.

Wanneer er voldoende aanmeldingen zijn, laten we bussen rijden. Dus nodig ook je collega’s uit: iedereen, lid of geen lid, is welkom.

Meld je aan

Tot zaterdag 16 maart!