Ledenraadpleging cao-akkoord Schoonmaak

Jouw stem is belangrijk

Door Redactie 20 december 2021

Op 10 december 2021 hebben FNV Schoonmaak, CNV en Schoonmakend Nederland (werkgevers in de schoonmaak) een principeakkoord gesloten voor een nieuwe cao. Nu mogen de leden van FNV Schoonmaak stemmen over het akkoord.

Iedereen er echt op vooruit

We hebben goede afspraken gemaakt over een beter loon, een hogere eindejaarsuitkering en over hoe we gezond ons pensioen kunnen halen. We hebben ook afspraken gemaakt over meer bijzonder verlof en een eerste stap gezet naar het terugkeren van de hoteltoeslagen. Met dit akkoord gaan alle schoonmakers, jong en oud, er echt op vooruit.

De regering van schoonmakers legt in het filmpje hieronder uit welke afspraken we hebben gemaakt. En je kan ook de volledige tekst van het akkoord lezen, als je dat wil.

Lees hier het hele akkoord

De regering en het parlement van schoonmakers roepen alle leden van FNV Schoonmaak op om voor het akkoord te stemmen.

Jouw stem is belangrijk!

We willen graag weten wat je vindt van het resultaat. Ga naar www.fnv.nl/schoonmaak. Daar vind je alle gemaakte afspraken uitgelegd. Je kan daar ook je stem uitbrengen. Daarvoor heb je je lidmaatschapsnummer nodig. Houd dat bij de hand als je gaat stemmen. Je vindt je lidmaatschapsnummer op je FNV-ledenpas.

Het is belangrijk dat zoveel mogelijk schoonmakers hun stem uitbrengen. Stemmen kan vanaf maandag 27 december 12:00 uur tot maandag 10 januari 12.00 uur.

Breng hier je stem uit