Cao Gemeenten / SGO 2021 - 2022 van kracht

Vooruitblikken op 2023, meld je aan

Door Redactie 31 januari 2022

Eind vorig jaar hebben we je geïnformeerd dat de leden van FNV Overheid, CNV Overheid en CMHF voor de nieuwe cao Gemeenten/SGO 2021-2022 hebben gestemd. Het bestuur van de VNG heeft op 27 januari jl. een definitief besluit genomen. Dat betekent dat de cao Gemeenten 2021 – 2022 nu een feit is.

Cao Gemeenten / SGO 2021 - 2022 van kracht

Cao staat online

De nieuwe cao kun je lezen op: caogemeenten.nl/cao-gemeenten.

'Blik vooruit 2023'

Vorig jaar hebben de onderhandelingen te lang geduurd, omdat de VNG het niet nodig vond ‘haast’ te maken. Het jaar 2022 is nog jong, maar met het afgelopen onderhandelingstraject nog vers in het achterhoofd, hebben wij als bonden al bij de VNG aangegeven in juni te willen starten met de onderhandelingen voor de cao 2023.

Als eerste voorbereiding, blikken we graag samen met jou terug op het afgelopen jaar. Maar bovenal gaan we samen vooruitblikken: hoe gaat het komende jaar met de cao-onderhandelingen eruit zien? Wat verwacht jij? Welke rol spelen de gemeenteraadverkiezingen van maart 2022?

Praat mee en blik vooruit! Meld je aan via onderstaande knoppen. Deel deze uitnodiging ook met een collega. Iedereen is welkom.

Aanmelden digitale sessie 15 februari 12.00 tot 13.00 uur

Aanmelden digitale sessie 15 februari 20.30 tot 21.30 uur