De online Winterschool komt er aan

Meld je nu aan, gratis en speciaal voor gemeenteambtenaren

Door Redactie 13 januari 2021

Na het grote succes van de A&O Summerschool organiseert A&O fonds Gemeenten nu ook een Winterschool op 28 januari en 25 februari 2021. Het thema is Verbinden. Een onderwerp dat ons allemaal aangaat en een onmisbare kwaliteit is voor alle gemeenteprofessionals.

online-winterschool

Wie kan meedoen?

De Winterschool is gratis en speciaal voor alle ambtenaren die bij een gemeente of gemeentelijke organisatie werken. Het wordt georganiseerd op initiatief van de vakbonden binnen de overheid, waaronder FNV Overheid.

Zet het in je agenda

Je kunt je nu aanmelden via onderstaande button. Als je meer dan twee workshops wilt zien, kun je je aanmelden voor beide data.

Meld je nu aan

Het programma

Wil jij je verdiepen in verbinden en je vaardigheden verder ontwikkelen? Dan is de Winterschool echt iets voor jou. Naast de hoofdsprekers Typhoon (28 jan) en Charles Groenhuijen (25 februari) kan je deelnemen aan diverse interactieve workshops van zeer ervaren toptrainers als Martijn Aslander, Japke-d. Bouma, Mimoun Oa├»ssa, Aaltje Vincent, Steven Pont en Helene Oosterhuis. Zij delen hun nieuwste inzichten, laatste ontwikkelingen, concrete voorbeelden en ervaringsverhalen. Het programma levert je zeker veel inspiratie op. Meer informatie vind je op de website.

Nodig ook je collega’s uit om mee te doen. Of laat op onze LinkedIn weten dat je meedoet, zodat je kan zien welke collega's zich ook hebben ingeschreven. Verbinden doe je nu eenmaal samen!

Over A&O fonds Gemeenten

Het Arbeidsmarkt & Opleidingsfonds Gemeenten wordt bestuurd door FNV Overheid, CNV Overheid, CMHF en VNG. Het is er voor jou en inspireert en ondersteunt bij organisatieontwikkeling en professionalisering van medewerkers. A&O heeft als doel Nederlandse gemeenten/gemeentelijke organisaties en hun medewerkers (m/v) vitaal en wendbaar te houden, zodat zij optimaal kunnen blijven aansluiten bij de veranderende samenleving.