Wat is voor jou belangrijk in de nieuwe cao Gemeenten?

Door Redactie 09 oktober 2020

Eind dit jaar loopt de cao Gemeenten af. Daarom starten binnenkort de onderhandelingen voor de nieuwe cao. Wat vind jij van onze voorstellen? Laat het ons weten!

Wat is voor jou belangrijk in de nieuwe cao Gemeenten?

De onderhandelaars van FNV Overheid/Gemeenten gaan vanaf november onderhandelen over een nieuwe cao voor jou als medewerker bij een gemeente of gemeentelijke organisatie. Hiervoor hebben wij samen met leden en kaderleden onze inzet voorbereid. Deze voorstellen zijn tot stand gekomen in overleg met FNV-kaderleden van de sector Gemeenten. Ook hebben we hierbij de uitkomsten gebruikt van de enquête van afgelopen zomer en de input van het online platform cao Gemeenten.

Wat vind je van deze voorstellen? Laat het ons weten door bij de onderwerpen in de enquête aan te geven welke voorstellen jij meer of minder belangrijk vindt. De uitgebreide tekst en toelichtingen lees je hier.

Stemmen kan tot en met vrijdag 30 oktober 2020, 12.00 uur. Houd je lidmaatschapsnummer bij de hand. Alleen dan kunnen we jouw stem meetellen.

Ga naar de enquête