Werk aan je toekomst: met deze nieuwe trainingen

Gratis voor rijksambtenaren

Door Redactie 18 september 2019

Kijk, dat is nog eens mooi: je kunt bij het Rijk weer allerlei hartstikke leerzame trainingen volgen. Goed voor je ontwikkeling en je verdere loopbaan. En ze kosten je niks.

Nieuwe trainingen in het kort

• Ontdek en gebruik je talenten en competenties: Leer je sterke punten herkennen en erkennen. Dit heb je nodig als je stappen in je loopbaan wilt maken. Vaak beschik je ook nog over talenten, die voor jou heel normaal zijn, maar voor een ander heel waardevol.
  • Personal Branding: Wordt bewust van jouw eigen toegevoegde en onderscheidende waarde. Hoe kun je overtuigend overbrengen wat jouw talenten zijn en presenteer je jezelf daardoor krachtig.
  • Netwerken: Familie, vrienden, collega’s, klanten kunnen je ondersteunen en helpen door hun contacten in te zetten. Bijvoorbeeld als je op zoek bent naar een andere baan of misschien gewoon even wilt sparren.
  • Van werkdruk naar werkplezier: Je leert om je werkdruk om te zetten in prettige motivatie, zodat het gevoel van achter de feiten aan te lopen verdwijnt. Je leert beter om te gaan met je beschikbare tijd en krijgt het overzicht weer terug door helder te plannen.

Bekijk alle trainingen en meld je aan

Is de training van je keuze al vol? Vul het 'houd mij op de hoogte-veld' in bij de training(en) waar je interesse in hebt. Je hoort dan als één van de eersten wanneer er een nieuwe datum voor de training bekend is.

Over de trainingen en het A+O fonds

De trainingen worden aangeboden door het A+O fonds Rijk en zijn tot stand gekomen door een samenwerking met de mobiliteitsorganisaties bij het Rijk én de vakbonden binnen de Rijksoverheid, waaronder FNV Overheid.

Het A+O fonds Rijk is er voor jou en heeft als doel: het initiëren, coördineren en stimuleren van vernieuwende activiteiten op het gebied van arbeidsmarkt-, werkgelegenheids-, en scholingsbeleid. De vakorganisaties FNV Overheid, CNV Overheid, CMHF en AC Rijksvakbonden en de werkgever Rijk werken samen in A+O fonds Rijk.