Ondersteuners, denk mee over je functieomschrijving

Voor ondersteunend personeel in het primair onderwijs

Door Redactie 08 mei 2019

Samen met de andere onderwijsbonden en de werkgeversorganisatie PO-raad gaan we de functiebeschrijvingen van ondersteuners in het primair onderwijs onder de loep nemen. Maar wie weet er meer van dan jij? Daarom hebben wij jouw hulp nodig. Kom naar een van onze bijeenkomsten en praat mee.

Bespreking functiebeschrijving

Past jouw huidige functiebeschrijving nog bij alle taken en verantwoordelijkheden? Kom naar één van de 5 bijeenkomsten die we in mei in Utrecht organiseren en laat het ons weten. Deze bijeenkomsten zijn voor mensen die werken als conciërge, onderhoudsmedewerker, intern begeleider, stafmedewerker, adviseur, secretaresse, administratief medewerker, pedagogisch medewerker of leraarondersteuner in het primair onderwijs.

Input voor cao-onderhandelingen

Eerder dit jaar hebben de bonden en de PO-raad gesproken met directeuren, adjuncten, onderwijsassistenten en orthopedagogen en psychologen. De uitkomsten van de bijeenkomsten nemen de organisaties mee naar de cao-onderhandelingen.

Denk  mee en geef je op