Laatste plekken Summerschool 2019

Meld je snel aan!

Door Redactie 16 mei 2019

De zomer is een goede tijd om stil te staan bij wat je écht wilt. Want haal jij alles uit jezelf op je werk en privé? Wil jij graag zelf de koers van je loopbaan bepalen of doorgroeien? Zet jouw toekomst in de spotlight en kom naar de Summerschool van het A+O fonds Rijk. Er zijn nog enkele plekken beschikbaar.

Summerschool 2019

Beleef een sprankelende dag

Tijdens de Summerschool 2019 ga je samen met onze professionals en andere deelnemers tijdens korte workshops op zoek naar wat jouw ambities zijn. Maar ook wat jou energie geeft, waar jij je in wilt ontwikkelen of welke training jou verder kan helpen om je werk nog leuker te maken. Ook na de Summerschool. De Summerschool is gratis en speciaal voor alle ambtenaren van de Rijksoverheid en wordt georganiseerd op initiatief van de vakbonden binnen de Rijksoverheid, waaronder FNV Overheid.

Je wordt dit jaar uitgenodigd in theaters door het hele land en daar beleef je een sprankelende dag.

Meld je aan

Over A+O fonds Rijk

Het A+O fonds Rijk is er voor jou en heeft als doel: het initiƫren, coƶrdineren en stimuleren van vernieuwende activiteiten op het gebied van arbeidsmarkt-, werkgelegenheids-, en scholingsbeleid. De vakorganisaties FNV Overheid, CNV Overheid, CMHF en AC Rijksvakbonden en de werkgever Rijk werken samen in A+O fonds Rijk.