Gezond, met plezier en vaardig aan het werk blijven?

Persoonlijk budget voor uitzendkrachten

Door Redactie 08 mei 2020

Met plezier naar je werk, aan het werk en dit ook blijven doen. Dat is het doel van het project Alles-in-1. Samen met een coach ga je in gesprek wat jou hierbij kan helpen. Je krijgt advies hoe je jouw persoonlijke budget van € 2.500 kunt inzetten. Denk bijvoorbeeld aan een cursus of leefstijladvies.

Gezond, met plezier en vaardig aan het werk blijven?

Hoe werkt het?​

• Neem contact op met DOORZAAM en bespreek samen de voorwaarden. Ben je geïnteresseerd? Dan melden we je meteen aan.
  • Je wordt gebeld door de aan jou toegewezen coach en maakt een afspraak voor een gesprek.
  • Je hebt een gesprek met de coach. Samen vul je een vragenlijst in over jouw duurzame inzetbaarheid. Je bespreekt welke mogelijkheden er zijn voor groei in je loopbaan. Je maakt afspraken met de coach en plant het 2e gesprek.
  • Tijdens het 2e gesprek bespreek je met de coach de vervolgstap en wat hiervoor nodig is. Aan het eind van dit gesprek sluit een medewerker van het uitzendbureau aan om de stap te bespreken en afspraken te maken over hoe je aan de slag gaat. Denk bijvoorbeeld aan een cursus of opleiding.
  • Je gaat de gewenste vervolgstap realiseren.

Traject van DOORZAAM

Alles-in-1 is een traject van DOORZAAM. Het is het opleidings- en ontwikkelingsfonds van werknemers en werkgevers in de uitzendsector. FNV-bestuurders zitten samen met werkgevers in het bestuur. De FNV vindt het belangrijk dat jij met plezier naar je werk gaat en gezond je pensioen haalt.