Op 11 mei praten we verder over de cao Bouw en Infra

Door Redactie 7 mei 2021

De afgelopen dagen is weer intensief onderhandeld over een nieuwe cao. We hebben over de vorige onderhandelingen onze teleurstelling uitgesproken. Vervolgens vroegen we jullie om je hierover te laten horen richting werkgevers. De oproep aan werkgevers werd duizenden keren ondertekend.

Oproep aan werkgevers duizenden keren ondertekend

De oproep aan de werkgevers werd niet alleen duizenden keren ondertekend, er werd vaak ook gebruik gemaakt van de mogelijkheid om ons nog wat mee te geven. Die opmerkingen hebben we gebundeld en met een oproep aan werkgevers erbij overhandigd aan de start van de onderhandelingen. Dank jullie wel daarvoor!

Op 11 mei praten we verder

Het signaal richting de werkgevers heeft geholpen en na weer 2 dagen onderhandelen zijn we een eind opgeschoten vinden we. We zijn er nog niet helemaal, vandaar dat we op 11 mei weer verder gaan met de onderhandelingen.

In gesprek met de cao-adviescommissie

De tussentijd gaan we gebruiken om met onze cao-adviescommissie (mensen die onder de cao werken) te bespreken wat er nu op tafel ligt. Het is lastig, maar het is nu niet in het belang van een uitkomst om over de inhoud uit te weiden.

Na 11 mei hopen we jullie meer over de inhoud te kunnen vertellen.

#WijbouwenNL

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.