bpfBOUW pensioenfonds van het jaar?

Stem tot 30 november 16 uur

Door Redactie 26 november 2020

Jouw pensioenfonds. Misschien niet meteen het meest aansprekende onderwerp omdat je je er niet dagelijks mee bezighoudt. En gelukkig hoeft dat ook niet want in de Bouwsector val je onder een sterk en solide fonds. bpfBOUW is nu niet voor niets genomineerd om pensioenfonds van het jaar te worden. Wij zijn er trots op, jij ook? Breng dan je stem uit.

Hoogste onderscheiding in pensioenbranche

Pensioen Pro organiseert ieder jaar vakprijzen voor de pensioensector. De kandidaten zijn dit jaar bpfBOUW, Provisum en ABN AMRO Pensioenfonds. Dit zegt de jury over bpfBOUW: 'Goede strategie en dekkingsgraad in moeilijke tijden. Hoogste dekkingsgraad van de grote fondsen, echte langetermijn belegger, veel aandacht voor duurzaamheid, ook specifiek binnen de eigen sector. Bovendien, dit fonds heeft ook oog voor human capital van de deelnemers.'

Solide beleid

Bestuurder Hans Crombeen is trots op het fonds: 'In de afgelopen jaren zijn pensioenen wel ge├»ndexeerd en niet gekort. Dit kan alleen door het solide beleid van het fonds. Bovendien investeren ze veel in onroerend goed in Nederland. Goed voor onze sector!'

Niet onopgemerkt

Crombeen: 'De goede prestaties van het fonds zijn niet onopgemerkt gebleven want zie daar, we zijn genomineerd!' Wint bpfBOUW dit jaar de hoogste onderscheiding die te winnen valt in pensioenland? Dit kun jij bepalen door te stemmen. Dit kan tot maandag 30 november 16 uur.

Stem op bpfBOUW