Arbeidsmarktonderzoek Woondiensten 2019

Doe jij ook mee?

Door Redactie 15 maart 2019

Hoe tevreden ben je met je werk? Hoe zie je de toekomst binnen jouw corporatie? Kun je makkelijk voldoen aan de eisen die het werk aan je stelt? Deze en andere vragen komen aan bod in het Arbeidsmarktonderzoek 2019.

Wil je meewerken aan het onderzoek? Klik dan op de link in de e-mail die je van je werkgever gehad hebt. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 15 minuten. Je kunt het invullen van de vragenlijst onderbreken (je antwoorden worden automatisch bewaard). Jouw deelname aan het onderzoek en je antwoorden blijven anoniem.

Online rapportage

Het onderzoek is een initiatief van FNV, CNV, De Unie, AEDES en FLOW, en wordt uitgevoerd door de samenwerkende onderzoeksbureaus Panteia en Etil. Als blijk van dank voor het invullen van de vragenlijst krijg je toegang tot een online rapportage waarin je de resultaten van de medewerkers van jouw corporatie kunt vergelijken met die van andere corporaties.

Vragen? Neem contact op

Heb je vragen over dit onderzoek? Of heb je geen email van je werkgever ontvangen en wil je wel graag meewerken aan het onderzoek en de vragenlijst invullen? Neem dan contact op met de projectleider bij onderzoeksbureau Etil: Evert Webers – e.webers@etil.nl  - 06 247 213 99