Tijd voor een nieuwe cao Golfbranche

Praat mee tijdens de online sessie op 8 februari. Jouw mening telt!

Door Redactie 3 februari 2022

De golfbranche verdient een nieuwe cao. De oude cao liep af in 2020. Dit is het moment om samen te bedenken wát er in de nieuwe cao moet komen te staan. Schrijf je in en kom meepraten over jouw arbeidsvoorwaarden.

cao nieuws hand met een pen die een contract tekent

De bestuurders in de golfbranche krijgen vaak de vraag: 'Wanneer komt de nieuwe cao?'. Dat is ook logisch want de oude is verlopen op 1 april 2020. Hoewel de cao altijd enige 'nawerking' heeft (de arbeidsvoorwaarden lopen dan door), betekent het wel dat je bijvoorbeeld geen zicht hebt op een loonsverhoging of andere verbeteringen. Hoog tijd voor een nieuwe cao dus.

Om precies te weten wat de leden én niet-leden graag geregeld willen zien in hun cao, wordt een online bijeenkomst georganiseerd. Iedereen is welkom om met de FNV in gesprek te gaan over wat zij belangrijk vinden in hun werk en voorwaarden.

We verwachten rond april/mei weer aan tafel te gaan met de werkgevers. We zien de bijeenkomst van 8 februari als een goed startpunt om te inventariseren en te kunnen bijpraten. De FNV zal, zoals de leden van ons gewend zijn, een onafhandelijke koers varen in dit traject. Het gaat ons om de inzet van de werknemers, lid en geen-lid. Daarom zien we je graag op dinsdagavond 8 februari. Meld je aan voor 7 februari en wijs zoveel mogelijk collega's op de bijeenkomst. Tot dan!