Online bijeenkomst fnv over toekomst cao golfbranche

Meld je aan

Door Redactie 03 december 2021

We hebben de afgelopen weken in meerdere ledenbijeenkomsten de situatie rond de cao Golfbranche besproken. Werkgevers hebben een eindbod gedaan. Dat hebben de FNV leden unaniem afgewezen. Er is geen nieuwe cao. We hebben met elkaar besproken wat we willen en kunnen doen.

golfbaan

Werkgevers hebben inmiddels zelf een nieuwe partij ingeschakeld om een cao mee af te spreken, De Unie. Werkgevers hebben ons als FNV uitgenodigd mee te doen aan dit cao-traject. We hebben daarover gesproken met de werkgevers op 1 december. Wij willen natuurlijk als FNV onze eigen onafhankelijke koers kunnen blijven varen.

We hebben veel met jou en de andere leden te bespreken. We zullen verslag doen van het gesprek van 1 december met werkgevers. We zullen ingaan op de vraag of wij mogelijkheden zien om onze rol als FNV aan de cao-tafel op een goede manier te kunnen blijven spelen. En we bespreken hoe belangrijk het is dat de FNV leden bij een nieuw cao-traject actief betrokken zullen zijn.

De FNV online bijeenkomst is op:

DINSDAG 14 DECEMBER a.s.
AANVANG: 17.00 uur
EINDTIJD: 18.30 uur

Graag aanmelden voor deze onlinebijeenkomst uiterlijk maandag 13 december a.s. bij het secretariaat van FNV Utrecht via emailadres cbb-utrecht@fnv.nl t.a.v. secretaresse Ank Veldhuis, onder vermelding van je naam en “Golfbranche 14 december”.

Als je je aanmeldt ontvang je de link naar de onlinebijeenkomst via het secretariaat van FNV Utrecht. We werken met het onlineprogramma Teams. Indien gewenst kan je op 14 december een kwartiertje eerder inloggen om alvast uit te proberen of dat lukt.

Tot de 14e december. En nodig ook je collega’s uit om deel te nemen en zich aan te melden.